loading...
دیزل ژنراتور خرید دیزل ژنراتور کانوپی دیزل ژنراتور
مرتضی بازدید : 41 یکشنبه 05 دی 1400 نظرات (0)

تصویری از کانال های دیزل ژنراتور و دستگاه توسعه خیابان

KOLBENSCHMIT، DONLADSON، SURE، SAKURA، MAHELE، BORIS، BABCAT، MTU، MWMCAT، FRAM، PERKINS، VOLVO، CUMMINS MANN، FLEETGUARD، HENGST، WIX، BALDWIN.MTUKER

مجموعه مسئولیت های کاری: نماینده کانال های منحصر به فرد شناسایی شده با دیزل و ژنراتور، تعیین های تخصصی، کانال هایی با سیفون کمکی برای تزریق بهتر سوخت و چارچوب تهویه، کانال مجموعه باقی مانده برای دور نگه داشتن چارچوب سوخت، کانال آب برای تصفیه سوخت دیزل. کانال روغن اولیه برای چارچوب روغن دیزل با تنش کم تا متوسط، کانال روغن کناری برای دیزل‌های با تنش بالا، کانال اجزای سوخت و روغن، کانال هوا برای تصفیه‌کننده هوا، فیلتر دیزل ژنراتور کانال مبله با سیفون کمکی دستی، کانال با صافی صفحه جلو، کانال‌های مجهز با گرم کننده سوخت، کانال با سنسور احتیاط آب، کانال های مجهز به هشدار انسداد، طیف گسترده ای از روغن - دیزل - هوا - فشار محرک - جداکننده آب - آب از گازوئیل (FS) میکروفیلتر، کانال گاز GM آمریکایی BRICS، فیلتر توسعه خیابانی و سخت افزار توسعه، فیلتر خشک کن، کانال معدنی، کانال سیفون خلاء، کانال توربین، چان نیروگاه nels، کانال کمپرسور، کانال موتور دریایی، کانال دیزل ژنراتور، از جمله-

VOLVO-DORMAN-LOVOL، CUMMINS - PERKINS - DEUTZ - CAT-MWM-MAN-MTU-MITSUBISHI-KOMATSU-BENZ-NEWHOLAND-LISTER-FORD-DOOSAN-LIEBHERR-JCB-JOHNDEERAN-K RIEANPISHRODIASEC-K RIEANPISHRODIASCIVEC -فیلتر WECHAI-LOMBARDINI-FILTER KOHLER-MACK-FIAT-MASSEY FERGUSON-

هوای استنشاق شده توسط موتور حاوی گرد و غبار و سایر ذرات معلق است که به آرامی وارد موتور می شود و باعث آسیب واقعی می شود.

فیلتر FLEETGUARD هوایی که توسط موتور استنشاق می شود حاوی گرد و غبار و سایر ذرات معلق است که قدم به قدم وارد موتور می شود و باعث آسیب واقعی می شود (توقف سوپاپ ها، انسداد در اطراف سوپاپ ها). خراش و خط و خش روی جداکننده ها و سیلندرهای محفظه ای و 2) در موتورهای مدرن توسعه کشاورزی و خیابانی که در شرایط گرد و غبار و نامطلوب کار می کنند.

به نظر می رسد که فیلتر هوای ورودی به موتور بسیار مهم است و با حداقل اندازه گیری آلودگی، ورود به محفظه ها در نهایت باعث آسیب واقعی آنها می شود. به عنوان مثال، یک موتور چهار محفظه حدود 3280 کیلوگرم هوا را در 10 ساعت کاری می بلعد که وجود کانال ها و تصفیه کننده های هوا را تأیید می کند.

اکثر موتورهای کامیون مزرعه و ماشین آلات باغبانی و مدرن دارای یک کانال پیش از شروع مصرف هوای موتور هستند.

پیش کانال دارای یک کاسه پلاستیکی معقول است که توسط یک پوشش محصور شده است. دریچه هوا به پیش کانال از لبه های گوشه تا گوشه ساخته شده و لوله مصرف هوای موتور در مرکز قرار دارد. با مکش هوا از سیلندر اصلی، هوا توسط لبه های فیلتر دیزل ژنراتور تیز کناری داخل کاسه منبسط می شود. فیلتر دیزل ژنراتور حالت وزش باد باعث می شود که پسماندها و ذرات درشت به بدنه کاسه برخورد کنند و داخل کاسه بیفتند و باقی بمانند و هوای نسبتاً تمیز وارد کانال شود. در برخی از موتورهای حمل و نقل مزرعه و موتورهای اتصال، علاوه بر این، یک شبکه در شکاف پیش صاف وجود دارد که ذرات عظیمی (مانند نی و غیره) را دریافت می کند. این کانال دارای ویژگی خود تمیز شونده (مسی فرگوسن 399) است. گازهای خروجی یک خلاء کلی در داخل نقطه تعامل بین پیش کانال و اگزوز ایجاد می کنند که گرد و غبار و مواد ناآشنا را از اگزوز بیرون می کشد. این کانال ها (یا کانال ها) در موتورهای خاصی از دیزل استفاده می شود. استراتژی فعالیت این کانال ها به جذب و غرقاب شدن اسپند خاک در روغن بستگی دارد.

کانال دارای یک کانال ضروری و کمکی است و در پایه آن یک کاسه یا نگهدارنده روغن وجود دارد. با جاذبه های موتور، هوا از طریق خط کانونی وارد انتهای کانال شده و به کاسه روغن برخورد می کند. در نقطه ای که هوا به ظرف روغن برخورد می کند، مقدار زیادی باقیمانده و فلوتسام و جت سام را از بین می برد، زیرا این ذرات معمولاً سنگین تر هستند و در داخل روغن می نشینند. گرد و غبار و آلاینده های مختلف توسط کانال اول و دوم گرفته شده و هوای تمیز و تصفیه شده وارد موتور می شود.

عامل اصلی این نوع غربال، یک کانال کاغذی با دهانه های کوچک است که پاسخگوی تصفیه هوا است. کاغذ کانال نوعی کاغذ خارق‌العاده است که برای ایجاد سطح فیلتراسیون لایه‌بندی می‌شود.

کانال های خشک در موتورهای مختلف در انواع و اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، به فیلتر دیزل ژنراتور عنوان مثال کانال یک موتور کوچک تک و دو محفظه کمی سطح و اندازه کمی دارد.

روش کار کانال های خشک این است: با مکیدن موتور، هوا به سرعت از خط خلیج وارد کانال می شود. پس از ورود به لبه های تیز شیب دار، هوا به ابتدای کانال برخورد کرده و پیچش می یابد. هوا با خنک کننده گرد و با سرعت بالا به اطراف قسمت یا جزء اصلی کانال می چرخد ​​و از طریق کشش موتور به سطح داخلی کانال جذب می شود. هوا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دیزل ژنراتور و خرید دیزل ژنراتور و همچنین قطعات آن مثل کانوپی دیزل ژنراتور و خرید قطعات الکتریکی دیزل ژنراتور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 283